-

නියමයන් සහ කොන්දේසි

01. පාරිභෝගික පැමිණිලි / භාණ්ඩ ආපසු භාර ගැනීමේ ප්‍රතිපත්තිය:

ඔබ අපගේ ඊ-වාණිජ්‍ය වෙබ් අඩවියෙන් මිලදී ගත් නිෂ්පාදන ඔබ වෙත ලැබීමෙන් පසු, එය බෙදාහැරීම් නිලධාරී මහතා ඉදිරියේ භෞතික වශයෙන් පරීක්ෂා කිරීම අත්‍යවශ්‍යයයි. නිෂ්පාදනයක් සම්බන්ධයෙන් ගැටළුවක් ඇතිවුවහොත්, එය වහාම බෙදාහැරීම් නිලධාරීයා වෙත දැනුම් දිය යුතු අතර, වැඩිදුර ක්‍රියාමාර්ග සඳහා පාරිබෝගික සේවාව වෙත හෝ ඔබට වෙන්කරන ලද රුපලාවන්‍ය උපදේශක වෙත වහාම වාර්තා කළ යුතුය.

  • Hot Line – 117901609
  • Mobile – 777034513
  • Email – sales@beautyharbour.lk

කරුණාකර සැලකිලිමත් වන්න: කල්ගතව ලැබෙන කිසිදු පැමිණිල්ලක් පිළිගනු නොලැබේ.

02. පැමිණිලි සලකා බලා ගැනීමේ කොන්දේසි:

පෞද්ගලික සත්කාර සහ වර්ණක රුපලාවන්‍ය නිෂ්පාදන:

  • පැකේජය/නිෂ්පාදනය හානි වී තිබීම
  • පෙනුම දැඩිව වෙනස්වීමක් හෝ අසාමාන්‍ය ගඳක් ඇතිවීමේ අවස්ථාවලදී සංයෝජන වෙනස්කම්
  • විශේෂ අවස්ථාවලදී නිෂ්පාදන ලැබුණු දින 3ක් ඇතුළත මාරු කිරීමට හැකියාව
  • ප්‍රමාණවත් නොවන කල් පවතින කාලය/ඉක්මන් කල් ඉකුත්වීම
  • ඇලර්ජි ප්‍රතික්‍රියා (නියමයන් සහ කොන්දේසි වලට යටත්ව)
  • අවශ්‍යතාව වෙනස් වීමේ අවස්ථාවලදී, නිෂ්පාදන ලැබුණු දින 3ක් ඇතුළත වෙනත් නිෂ්පාදනයකට හෝ වෙළඳ නාමයකට මාරුකිරීම. නමුත්, භාණ්ඩය මුල් ඇසුරුම සමඟ නැවත විකිණිය හැකි තත්වයෙන් ආපසු භාරදිය යුතුය. සනීපාරක්ෂක හේතු මත, මෙම කොන්දේසියට අනුකූල නොවන භාණ්ඩ සඳහා මුදල් ආපසුදීමක් හෝ මාරුකිරීමක් සිදු නොකෙරනු ඇත.

03. ඇලර්ජි ප්‍රතික්‍රියාවන් සඳහා නියමයන් සහ කොන්දේසි:

නිෂ්පාදන භාවිතය සහ ඇලර්ජි ප්‍රතික්‍රියාවන් සඳහා නියමයන් සහ කොන්දේසි:

සියලුම සම වර්ග සඳහාම සමහර නිෂ්පාදන නොගැළපීමේ හැකියාවක් තිබෙන බැවින්, ඔබේ සම වර්ගය පිළිබඳ සලකා බලමින් අපේ නියෝජිතයෙකු සමඟ සාකච්ඡා කිරීම අපි ඉතාමත් අවදාරණය කරන්නෙමු. විශේෂයෙන්ම පළමු වරට භාවිතා කරන අවස්ථාවලදී, ඇසුරුමේ දක්වා ඇති හෝ BeautyHarbour.lk උපදෙස් නිසි පරිදි අනුගමනය කළ යුතුය.

ඇලර්ජි ප්‍රතික්‍රියාවන් නිෂ්පාදනය භාවිතයෙන් පසු පළමු පැය 48කින් වාර්තා කළ යුතු අතර, එවිට BeautyHarbour.lk වෙතින් මුදල් ආපසුදීමක් හෝ වෙනත් මාරු කිරීමක් සදහා ක්‍රියා කරන්නෙමු.

අපගේ වෙබ්අඩවියේ සඳහන් උපදෙස්, සංඝටක, අදහස් සහ යෝජනා නිෂ්පාදකයන් හෝ බෙදාහරින්නන් විසින් ලබා දෙනවා යන්න කරුණාවෙන් සලකන්න. සංඝටක ආරක්ෂාව පිළිබඳ කිසිදු සැකයක් ඇත්නම්, කරුණාකර ඔබගේ වෛද්‍යවරයා හමුවන්න හෝ BeautyHarbour.lk අප හා සම්බන්ධ වන්න.

භාණ්ඩ ආපසු එවීම සඳහා වියදම් BeautyHarbour.lk විසින් ආවරණය නොකෙරේ.

04. පැමිණිලි හැසිරවීමේ ක්‍රියාවලිය:

පැමිණිලි හැසිරවීමේ ක්‍රියාපටිපාටි විස්තර:

පාරිභෝගිකයින් පැමිණිල්ල පිළිබඳව අපගේ ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයට හෝ අදාළ සම්බන්ධිත වෙළෙඳුන්ට පැමිණිල්ල පිළිබඳ දැනුම් දිය යුතු අතර, පසුව අදාළ වෙළෙඳුන් විසින් එය පාරිභෝගික සේවා අංශයට ඉදිරිපත් කරනු ලැබේ.

ප්‍රමාණවත් ආදේශන තොගයක් නොමැති අවස්ථාවක, පාරිභෝගික ගිවිසුමක් සමඟ මුදල් ආපසු ගෙවීමක් සංවිධානය කරනු ලැබේ.

ඉලෙක්ට්‍රොනික් රූපලාවණ්‍ය උපකරණ සඳහා, වගකීම් දායකත්වය සඳහා පාරිභෝගිකයන් වගකීම් පත ලබාදිය යුතුය.

BeautyHarbour.lk කළමනාකරණය විසින් ඉහත ප්‍රතිපත්ති කිසිඳු නියෝගයකින් තොරව ඕනෑම වේලාවක වෙනස් කළ හැකි බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

logo