නිතර අසන ප්‍රශ්න

හානියක් වූ නිෂ්පාදනයක් ලැබුණු විට මම කළ යුත්තේ කුමක්ද?

ඔබගේ ඇණවුම ලැබුණු විට, කරුණාකර බෙදාහරින්නා ඉදිරියේදීම භාණ්ඩ(යන්) පරීක්ෂා කරන්න. කිසියම් හානියක් දැකිය හැකි නම්, වහාම බෙදාහරින්නාට පෙන්වා පහත සඳහන් ආකාරවලින් ආයතනය දැනුවත් කරන්න:

  • Hotline: 0117 901 609
  • Mobile: 0777 034 513
  • Email: sales@beautyharbour.lk

ඔබගේ පැමිණිල්ල කඩිනමින් දැනුවත් කිරීම අත්‍යවශ්‍ය වේ. බෙදාහැරීම අවසන් වූ පසුව ලැබෙන යම් පැමිණිලි පිළිගැනීමට නොහැකි වන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

මට අදහස වෙනස් වුණොත් භාණ්ඩය ආපසු ලබාදිය හැකිද නැතහොත් වෙනස් කරගත හැකිද?

මම භාණ්ඩයක් භාවිතා කිරීමෙන් පසු ඇලර්ජි ප්‍රතික්‍රියාවකට ලක් වුනොත් මා කුමක් කළ යුතුද?

වැඩිදුර සහාය සඳහා Beauty Harbour සම්බන්ධ කරගන්නා ආකාරය කුමක්ද?

Beauty Harbour හි රූපලාවන්‍ය හා විලාසිතා භාණ්ඩ විශ්වාසදායක වෙළඳ නාමවලින් සම්පාදනය කරන්නේද?

මගේ ඇණවුම හොඳින් නිරීක්ෂණය කරගැනීමට මා කුමක් කළ යුතුද?

බෙදාහැරීමේ ගාස්තු කෙසේද ?

logo